VÝMENA TOVARU 

 

Poďme pracovať s predstavou, že ti nesadla veľkosť. Nám nezáleží na tom, či si u babky zjedol/a viac rezňov, ako si mal/a, alebo Ježiško jednoducho neodhadol obvod tvojho hrudného koša. 

Vymeniť môžeš tovar, ktorý si si objednal/a na našom webe do 30 dní od jeho zakúpenia. Mysli na to, že má byť nenosený a nepoškodený v pôvodnom obale. Takže predtým, ako sa rozhodneš zdolať v našich topánkach Mont Blanc, prosím uisti sa, že sú ti ok 

Postup výmeny ti vysvetlíme ako recept na palacinky. Jednoducho a stručne. Aj keď, ruku na srdce, ani tie palacinky nie sú niekedy výhra.  

  • V najbližšej tlačiarni si vytlačíš žiadosť o výmenu tovaru, ktorú vyplníš. Vytlač aj kópiu faktúry, ktorú sme ti poslali na mail. 
  • Tieto dva papiere zabalíš spolu s tovarom tak, aby si nepoškodil/a tovar, ani jeho pôvodné balenie (krabica, obal a pod.).
  • Pôjdeš na náš web. Vytvoríš si novú objednávku s tovarom, ktorý chceš namiesto toho, ktorý ti nesadol. Do poznámky nezabudni uviesť: “výmena tovaru za iný” a číslo objednávky, ktorá obsahuje nevyhovujúci tovar, názov tovaru a jeho veľkosť.
Jednoduchý príklad: Výmena tovaru za iný. Číslo objednávky: 459514681, Topánky X™ SAND, 41. 
  • Ako spôsob prepravy vyberieš VÝMENA. 
  • Nájdeš políčko zľavový kód a do neho napíšeš EXCHANGE. Ak tak neurobíš, kuriér bude od teba vyžadovať plnú sumu z objednávky tovaru. A my sme ťa na to veru upozornili. 
  • Zaplatíš prepravné 6,98€ a máš hotovo.
  • Výmena tovaru bude zrealizovaná cez výmenného kuriéra. Balíky si vymeníte „z ruky do ruky“. To znamená, že balík, ktorý máš doma od teba kuriér zoberie a rovno donesie ten, ktorý si si nanovo objednal/a.

Opakovanie je matka múdrosti a preto ťa ešte raz upozorníme na to, kedy tovar nie je možné vymeniť. 

  • keď je tovar mechanicky poškodený 
  • ak nesie známky používania a opotrebenia 
  • tovar nie je kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď., ak bol k nemu dodaný) 

Ak sa rozhodneš tovar vymeniť neoprávnene, bude vrátený na tvoje náklady. 

Ak to máš však bližšie do našich predajní a nevydržíš dlhšie čakať, vymeň si tovar aj v našich predajniach v Brezne na Mostárenskej 9, v Prešove v ZOC Max na Vihorlatskej ulici 2/A a v Bratislave v Bory Mall, Lamač 6780. 

DÔLEŽITÉ: V prípade vytvorenia objednávky na výmenu neposielaj balík na výmenu poštou, ale počkaj na výmenného kuriéra!!!

 

VRÁTENIE TOVARU

Chceš vrátiť tovar? V pohode, my sa na teba nehneváme. Ani trošku. Naozaj. 

Ani sa ťa nebudeme pýtať na dôvod. Prvých 14 dní od prevzatia objednávky. Vtedy nám ho môžeš vrátiť bez udania dôvodu.
 
Ako pri výmene tovaru, aj tu ti vysvetlíme vrátenie jednoducho ako recept. No nemusia to byť už palacinky. Môže to byť napríklad omeleta. 

  • V najbližšej tlačiarni si vytlačíš formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý vyplníš. Vytlač aj kópiu faktúry, ktorú sme ti poslali na mail.  
  • Tieto dva papiere zabalíš spolu s tovarom tak, aby si ho nepoškodil ani ty, ani slovenské cesty. 
  • Tovar nám zašli na adresu DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno, alebo ho prines osobne na Mostárenskú 9 v Brezne počas pracovných dní medzi 8:00 a 16:00 hod najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošleš späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Najlepšie bude, ak tovar zašleš ako balík doporučenou zásielkou pre potreby dokladovania zaslania. Prosíme, neposielaj nám ho dobierkou. Takýto balík neprevezmeme. Ďakujeme za pochopenie. 

 
Pre veľký úspech si ešte raz pripomenieme aj to, kedy tovar nie je možné vrátiť. 

  • keď je tovar mechanicky poškodený 
  • ak nesie známky používania a opotrebenia 
  • nie je kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď., ak bol k nemu dodaný) 

Ďalší dôležitý reminder: 

  • nie sme povinný vrátiť peniaze skôr, ako nám tovar odovzdáš alebo sa preukážeš, že si ho odoslal 
  • v prípade neoprávneného vrátenia tovaru, ti bude tento tovar vrátený na tvoje náklady